יישור שיניים שקוף, יישור שיניים למבוגרים | ד"ר אלון זיידמן אסתטיקה דנטלית יישור שיניים נסתר שאינו נראה לעין

עדכוני חדשות

יישור שיניים נסתר שאינו נראה לעין

בעבר הלא כל כך רחוק, לאנשים בעלי שיניים שהצריכו תיקונים ויישור, לא היה מענה ופתרונות כשם שיש בימינו. כיום, ישנן שיטות מרובות וטכניקות, בעזרתן ניתן להחזיר לאנשים את החיוך בזמן די מהיר. כמובן וכל מקרה לגופו, אך באופן כללי, מדובר בתהליך שהוא משמעותית קצר יותר מהליכי יישור השיניים הישנים.

 

עבור מי מאיתנו המחפשים אחר אורתודנט יישור שיניים לתיקונים שונים בחלל הפה, קיימות לא מעט אופציות טיפול. לרוב, אנשים בימינו בוחרים בשיטות יישור הכוללות פלטה שקופה ליישור שיניים בזמן מהיר יותר מאשר בעבר. היות וכיום ישנם פתרונות רבים עבור יישור שיניים נסתר וכזה שלא ניתן להבחין בו, אנשים בוחרים לעבור את היישור בכל הגילאים. אין צורך כיום לשאת את התחושות הלא נעימות של חוסר הביטחון בעקבות שיניים לא ישרות. שיניים עקומות ניתנות כיום ליישור אצל אורתודנט יישור שיניים מומלץ בדרך כלל תמצאו את הפתרונות המדויקים ביותר עבורכם.

 

ד"ר אלון זיידמן יחזיר לכם את החיוך – יישור שיניים נסתר למבוגרים

אין ספק כי בימינו ניתן לקבל מענה מאוד רחב אצל אורתודנטים שונים, ואנשים רבים מחפשים אחר השירות המושלם ומתאים ביותר עבורם, אך הם לא תמיד יודעים איזה אורתודנט מומלץ ומקצועי הוא המתאים ביותר עבורכם. היות ומדובר בחלל הפה יש צורך לבחור אורתודנט אשר ביצע מספר רב של טיפולים ובעל ניסיון רב בתחום ספציפי זה.
אנו מציעים לכם פגישת ייעוץ והדגמה ראשונית חינם במרפאתנו.
במהלך הפגישה, אנו מבטיחים לחשוף אתכם לטכנולוגיות החדישות ביותר ולקבל את השירות המקצועי והמתאים ביותר עבורכם.

 

מרפאתנו הינה המרפאה הראשונה והייחודית מסוגה המאפשרת יישור שיניים באמצעות גשר שקוף בקהל מבוגר. בעבר, כל תהליך יישור השיניים התבצע באמצעות ברזליות המותקנות על גבי השיניים עצמן, מה שגרם לחוסר נוחות רב ולחוסר אסתטיקה. כיום, אנו מבצעים תהליך ליישור שיניים באמצעות גשר שקוף שאינו נראה לעין ואינו מפריע לתפקוד הרגיל, אכילה וכדומה..

 

טיפולים נגישים, יישור שיניים כיום מצרך מבוקש

בשנים האחרונות, חל גידול משמעותי במספרי האנשים אשר תרים אחר טיפולי יישור שיניים שונים. כנראה וזה משום שבימינו המודעות העצמית של אנשים היא במרכז העניין. אנשים כיום נוטים להצטלם בכל רגע, לתעד את חייהם ולשתף את מעלליהם ברחבי הפלטפורמות החברתיות. אנחנו היום הרבה יותר חשופים מאי פעם, ואם פעם היה ניתן להחביא את החיוך במשך מרבית היממה, הרי שכיום אנשים מעדיפים לחייך, וכמה שיותר.

אין כל סיבה "לסחוב" תחושות של ביטחון עצמי ירוד, במיוחד בהתחשב בעובדה שאפשר היום לקבל טיפולי יישור שיניים נסתרים אצל אורתודנטים מאוד מקצועיים. מדובר בטיפולים שאינם זולים, אך התוצאות המובטחות עשויות לשנות את חייכם מהקצה אל הקצה. בררו עוד היום מה הן האופציות הרלוונטיות לגביכם, קבעו פגישת ייעוץ עם אורתודנט יישור שיניים מומלץ ומקצועי.

 

האם כל אחד יכול לעבור יישור שיניים נסתר?

ישנם אלמנטים רבים בהם יש להתחשב לפני שעוברים הליך יישור שיניים, בין אם גלוי או נסתר. בין הדברים הנלקחים בחשבון, אפשר לציין מצבים בהם מדובר באנשים הסובלים מסכרת, בעיות בכליות, נשים בהריון ועוד.

מעבר למצבים בריאותיים מסוימים שיש לקחת בחשבון לפני הליכי יישור שיניים מסוגים שונים, חשוב גם לבצע תיאום ציפיות. יישור שיניים לאנשים מבוגרים ניתן במרפאתנו באופן שוטף והתוצאות הינם תוצאות יפהפיות, אך יחד עם זאת, חשוב לזכור כי לאחר שנים רבות, יישור השיניים עשוי להיות מורכב ומאתגר יותר. נוסף על כך, לפעמים נדרשת עבודת יישור שיניים עבור לסת עקומה מאוד של אדם, כך שיש לתאם ציפיות ולהיות ריאליים.

בפגישת הייעוץ עם ד"ר אלון זיידמן – רופא בתחום יישור השיניים הפנימי והנסתר, תוכלו לדון בתוצאות הצפויות, להעריך את האופן בו יסתיים הטיפול וכדומה. אגב הפגישה הינה ללא תשלום.

 

בדיקה ראשונה ויעוץ ללא תשלום

מלאו פרטיכם בטופס ואנו ניצור קשר

    מאשר הצטרפות וקבלת מייל פרסומי מעת לעת

    ד"ר סיגל דגן - הלבנת שיניים

    דר' אלון זיידמן

    אני מאמין

    "תחלום בגדול, תחייך חיוך גדול יותר"

    משמעות החיוך: ביטחון עצמי, הצלחה, בריאות ואושר

    ד"ר סיגל דגן - הלבנת שיניים

    [email-subscribers namefield="NO" desc="" group="Public"]
    ×

    שיחת ווטסאפ