יישור שיניים והלבנתן לשיניים בריאות - ד"ר אלון זיידמן יישור שיניים והלבנתן

עדכוני חדשות

הליך יישור שיניים והלבנתן

קיימים מקרים רבים בהם אנשים זקוקים להליכים שונים ושירותים הניתנים במרפאות אורתודונטיות. בין הטיפולים הנדרשים ניתן למנות את – טיפול בהפרעת סגר, מקרים של יישור שיניים,מתן פתרון לגודל השיניים ,לצורת השיניים, לעמדתן בזמן החיוך ואחרון חביב אבל חשוב ביותר, הלבנת השיניים .

האם גם אם אתם נאלצים להתמודד עם שיניים שדורשות יישור? האם גם אתם מתביישים בחיוך שלכם? אורתודנטיה הוא מקצוע אשר מתמקד באסתטיקה של חלל הפה, אך לא רק. מעבר לכך שאורתודונטים מטפלים בנושאי יישור שיניים לשיניים בולטות ו\או עקומות, ניתן גם לבקר במרפאת האורתודנט בכדי לבצע ציפוי שיניים מחרסינה דקה, ציפוי הנועד גם לכסות שורשים חשופים, תהליך אשר מעבר לנושא האסתטי, גם תורם רבות למצב בריאות חלל הפה של המטופלים. כך שבמילים אחרות, אורתודנטים אינם עוסקים באסתטיקה גרידא, אלא עוסקים במקצוע עם טווח טיפולים רחב יותר, היות והאורתודנט עוסק גם בבריאות חלל הפה ובבריאות מצב השיניים.

 

 

מי הוא אורתודונט ובמה עוד מסייע?

במקרים בהם אנשים בגירים מעוניינים ליישר שן עקומה שמציקה להם שנים רבות ישנה אפשרות לברר עם האורתודנט לגבי טיפול במצב שכזה ואף קבלת חוות דעת כללית לגבי יישור שיניים למבוגרים בדרכים וטכניקות השונות, למשל טכניקה המבוססת על התקנה גשר פנימי נסתר, פלטה שקופה, סמכים שקופים, יישור שיניים ללא גשר ועוד. שימו לב,  תוכלו טרם התחלת הליך שכזה  לקבוע פגישת ייעוץ עם אורתודונט שיבנה עבורכם ובשיתופכם תהליך עבודה פרטני שמשקף את תהליכי העבודה שלו. בחלק מהמרפאות, גם ניתן לצפות בהדמיות בתוכנות מחשב, שמציגות תמונות מדמות של התוצאות הסופיות. קחו בחשבון, מדובר בתמונות הדמיה המופקות על ידי תוכנות בלבד, כך שהן מהוות עזר וויזואלי מצוין, אך הן אינן תמונות שמשקפות את המציאות העתידית במאת האחוזים.

 

יישור שיניים עקומות בעזרת גשר פנימי נסתר

אחד מההליכים הנפוצים יותר במרפאת האורתודנט, הוא הליך יישור שיניים עקומות בעזרת טכניקות בלתי נראות. ניתן כיום להתקין אמצעים פנימיים בלתי נראים,אשר מתאמים לפני השן הפנימיים בצורה מדוייקת ביותר למעשה זוהי התאמה כמו תביעת אצבע. ככל שהמכשיר יהיה מדוייק יותר כך גם תוצאות הטיפול תהיינה מדוייקות יותר למעשה הטיפול בגשר פנימי נסתר הינו בעל הדיוק הגבוה ביותר מכל המכשירים האורטודוטים הקיימים כיום.

אם אתם תרים אחר שירותיו של אורתודנט מומלץ עבור טיפול כזה או אחר, תוכלו להתרשם מהאורתודונט בפגישת ההיכרות והייעוץ עמו, וכך תוכלו לבחור בשירות הנכון עבורכם. כדאי לזכור, חלק מהאורתודנטים "חסידים" של שיטות וטכניקות מסוימות, בעוד שחלק אחר מעדיף לעבוד בטכניקות אחרות. זה לא בהכרח אומר שטכניקה מסוימת עדיפה על האחרת, אך זה כן אומר שאם האורתודנט מציע לכם לעבוד בטכניקה מסוימת, כנראה שהוא מתמחה באותה שיטה.היתרון במרפאתו של ד"ר זיידמן הוא שהטיפולים המוצאים עבורכם כוללים את כל השיטות הקיימות וכל החברות למעשה תותאם לכם השיטה המתאימה ביותר והיעילה ביותר לפתרון בעייתכם.

 

הלבנת שיניים – לבד בבית או אצל אורתודונט מומלץ

אם תחליטו לבצע הלבנת שיניים בביתכם, תוכלו להסתייע באורתודנט שיספק לכם חומרי הלבנה, לאחר שתקבלו מתקן ייעודי לשיניכם, סד שיניים גמיש מותאם לקשת השיניים שלכם ובהתאמה לחלל הפה שלכם. ניתן יהיה לבצע הלבנת שיניים בבית באמצעות חומרי הלבנה שמקבלים מיידי האורתודנט, אך מדובר בתהליך שלוקח בערך שבוע, ומחייב אתכם בדרך כלל גם לישון עם הסד שיניים  בפה (בו מוכנס חומר ההלבנה).

אורתודונטים רבים כיום משתמשים בנורות LED וגם במנורות ZOOM בכדי לבצע הלבנת שיניים מהירה ויעילה, ולפעמים ניתן להיות עדים לתוצאות בתום שעה בלבד של טיפול ראשוני. בכדי להתאים טכניקת הלבנת שיניים באופן אידיאלי, יש לקבוע פגישה בנושא עם האורתודנט.

 

בדיקה ראשונה ויעוץ ללא תשלום

מלאו פרטיכם בטופס ואנו ניצור קשר

    מאשר הצטרפות וקבלת מייל פרסומי מעת לעת

    ד"ר סיגל דגן - הלבנת שיניים

    דר' אלון זיידמן

    אני מאמין

    "תחלום בגדול, תחייך חיוך גדול יותר"

    משמעות החיוך: ביטחון עצמי, הצלחה, בריאות ואושר

    ד"ר סיגל דגן - הלבנת שיניים

    [email-subscribers namefield="NO" desc="" group="Public"]
    ×

    שיחת ווטסאפ