יישור שיניים למבוגרים, יישור שיניים שקוף למבוגרים - אלון זיידמן אסתטיקה דנטלית יישור שיניים למבוגרים

עדכוני חדשות

יישור שיניים למבוגרים

 

במשך השנים, השיניים שלנו מבצעות מעין תהליך ספיגה של שלל סוגי החומרים והמזונות שאנו מכניסים לחלל הפה ואוכלים. ככל שעוברות השנים ואנו מונעים טיפול הלבנה מהשיניים, השיניים ילכו ויאבדו עוד מצבען, אך הסיבה להליכים של הלבנת שיניים לא טמונה רק בנושאים האסתטיים.

בשנים האחרונות, התחום של יישור שיניים למבוגרים ואורתודנטיה למבוגרים נסק אל-על, וכיום מוצעות מגוון שיטות וסוגי טכנולוגיות שבעזרתן ניתן לבצע על ידי אורתודנט מומלץ בתל אביב או בכל מקום אחר בארץ. חלק מהשיטות עבור יישור שיניים, הן שיטות מוסתרות למדיי, וכאלו שכמעט ולא ניתן להבחין בהם, עד כדי כך שהן נקראות שיטות בלתי נראות ליישור שיניים. שימו לב, ישנם טיפולי שיניים מסוימים שגם נועדו לשפר את מצב בריאות השן שלכם. ציפוי שיניים מחרסינה דקה ביותר, הוא מסוג הטיפולים שעשויים להוביל לשינוי דרמטי במצב בריאות השיניים אצל המטופלים. הטיפולים כיום, עבור יישור בגילאים מתקדמים, הם טיפולים שמתבצעים יחסית במהירות, וניתן גם לבצע הלבנת שיניים באופן מהיר מאוד בחלק מהמקרים.

גם בגילאים מבוגרים מגיע לכם ליהנות מחיוך רחב ומושלם. כיום ישנן טכניקות מתקדמות ביותר עבור יישור שיניים למבוגרים, כולל יישור שיניים פנימי שהינו בלתי נראה לחלוטין.

בשנים עברו, אנשים לא מיהרו ליישר את שיניהם מתוך מספר סיבות. ראשית, מבחינה ויזואלית, אנשים מאוד נרתעו מהתקנתם של סמכים מברזל על הצד החיצוני של השיניים. אין ספק כי מדובר בסוג טיפול פחות אסתטי, אך יש לציין כי מדובר בסוג יישור אפקטיבי למדיי. בעקבות העובדה שאנשים נרתעו מהתקנתם של סמכים מברזל, עם השנים, הלכו והתפתחו שיטות מתקדמות ליישור שיניים שקוף. כשאומרים “שקוף”, הכוונה היא לכך שמאוד קשה להבחין בגשר מרחוק וגם מקרוב.

 

מה כדאי לדעת על יישור שיניים למבוגרים?

יישור שיניים למבוגרים גם לעיתים יכלול התקנתו של גשר בחלק הפנימי של חלל הפה והלסת כך שהטיפול יהיה בלתי נראה לחלוטין לעין זרה. למרבית ההפתעה, גשר שקוף למבוגרים לא בהכרח יהיה טיפול מאוד יקר. למעשה, במקרים מסוימים, עלות התקנת גשר שקוף בשיניים עשויה לעלות כחצי מהסכום של טיפולים מסוגים אחרים.

את היישור של השיניים ניתן לבצע בשיטות שונות, כאשר בחלק מהטיפול משתמשים בקשתיות שקופות, בסמכים אשר מותאמים לצבע שיני המטופל, וגם באמצעות סמכים אשר בלתי נראים. כאשר יש לבצע יישור שיניים אצל מבוגרים, במקרים מסוימים הטיפול הנדרש הוא באמצעות קשתיות שקופות. יישור שיניים באמצעות קשתיות שקופות הוא הליך שעשוי להיות מאוד אפקטיבי עבור מטופלים מסוימים. יחד עם זאת, במקרים אחרים יהיה על האורתודנט להתאים שיטת טיפול אחרת.

לפני:

אורתודנטיה למבוגרים לפני

אחרי:

אורתודנטיה למבוגרים אחרי

 

שיטות ליישור שיניים בצורה אסתטית

אם מבצעים יישור שיניים שקוף בעזרת קשתיות (פלטה שקופה נשלפת), יש לקחת בחשבון כי כל תקופה יהיה עליכם להחליף את הקשתיות שקיבלתם. מה היא תקופה? בהתאם להתקדמות של יישור השיניים אצלכם, יהיה עליכם להחליף את הקשתיות כל מספר שבועות, או כל מספר חודשים.

טיפול אורתודנטי אצל אורתודנט מומלץ הוא הליך שאנשים מייחלים אליו שנים ארוכות, אך לא תמיד מעזים. מדוע? לפעמים גם מתוך חשש לבקר אצל אורתודנט. חשוב להבין כי כיום, בימים בהם הטכנולוגיה כה מתקדמת, טיפול אורתודנטי אינו מלווה בתחושות של כאב בלתי נסבל. אם אתם זקוקים לעבור הליך יישור שיניים למבוגרים וחוששים מפאת כאבים אופציונאליים, כדאי כבר היום להסיר חשש.

 

יישור שיניים למבוגרים בטכניקות שקופות – אינויזאליין

אחד היתרונות החשובים בהתקנת פלטה שקופה לשיניים, הוא בכך שניתן לשמור על רמת היגיינה גבוהה. בשונה מסמכי ברזל קבועים, שנוטים גם לצבור לכלוך, פלטות שקופות לשיניים ניתנות להסרה מאוד בקלות. לאחר ההסרה של הפלטה השקופה, יהיה למטופל קל מאוד לנקותה ולצחצח את השיניים גם כן.

ניתן גם ליישר שיניים באמצעות סמכים אשר עשויים מקרמיקה. מדובר בסוג קרמיקה מאוד עדינה, אשר גם מותאמת לצבע של השיניים של המטופל. אם כך, סמכים בלתי נראים אלו נצבעים מלכתחילה בצבע המקורי של השיניים שלכם, מה שמקשה על אנשים להבחין בהם.

לפני:

יישור שיניים למבוגרים לפני

אחרי:

יישור שיניים למבוגרים אחרי

 

סמכים קרמיים בלתי נראים ליישור שיניים

במקרים בהם המטופל מרגיש לא נוח עם התקנת קוביות מתכת, ניתן גם להתקין סמכים שיהיו בצבע השיניים. במקרים מסוימים, סמכים יהיו עשויים מחומרים קרמים ומפלסטיק, וניתן גם להתקין סמכים שקופים למבוגרים.

במידה וההליך הנקבע עבור המטופל הוא הליך יישור שיניים באמצעות סמכי-קרמיקה בלתי נראים, יש לזכור דבר חשוב. סמכי קרמיקה בלתי נראים נחשבים עדינים יותר מאשר פלטה שקופה. למעשה, סמכי קרמיקה עשויים להישבר מאוד בקלות. במידה ומפעילים לחץ רב על הסמכים הקרמיים, הסמכים פשוט ייסדקו או יישברו. בעקבות העובדה הזו, ההליך הזה אורך זמן רב יותר מאשר הליכים אחרים.

דבר נוסף אותו יש לדעת לגבי סמכים קרמיים, הוא העובדה שהסמכים הללו מותקנים בפה באופן קבוע, מה שעשוי להקשות על המטופל בניקוי השיניים לאורך התקופה של היישור. בשל עובדות אלו, היישור באמצעות סמכים קרמיים עשוי לארך עד שנתיים. בהצלחה בהליך האורתודנטי של יישור שיניים למבוגרים. בקרוב, גם אתם תחייכו מאוזן לאוזן.

שימו לב, אלמנטרי והכרחי לקבוע פגישת ייעוץ עם אורתודונט מומלץ בכדי להבין את התמונה המלאה, היות וכל אורתודונט בדרך כלל יעדיף להשתמש בשיטות שונות. חלק מהאורתודונטים, פחות ימליצו על התקנה של סמכים מפלסטיק למשל, היות והם נחשבים פחות אמידים מאשר סמכים מסוגים אחרים. יחד עם זאת, במהלך פגישת הייעוץ, תוכלו לבנות את תהליך העבודה יחד עם האורתודונט ולהבין מה משך התהליך, להרגיש חלק בלתי נפרד מהתהליך – כי אתם באמת כאלו.

 

עד כמה הליך אורתודנטי מדויק?

יישור שיניים אצל מבוגרים הוא הליך אורתודנטי שמומלץ לעבור במיוחד אם אתם נמנים בין האנשים שמתביישים בחיוך שלהם. בין אם ישנו הצורך לעבור את היישור באמצעות קשתיות שקופות או באמצעות שיטות אחרות, האורתודנט יתאים את שיטת הטיפול המדויקת ביותר.

בכדי לדייק את ההליך, אורתודנטים כיום משתמשים במכשור ממוחשב משוכלל, בעזרתו ניתן למדוד את חלל הפה והלסת באופן הכי מדויק. לאחר שהמידות נלקחות מהמטופל, אותן מידות נשלחות למעבדה המייצרת פלטות שקופות, גשרים שקופים לשיניים וכדומה.

 

במה עוד אורתודונטיה למבוגרים תורמת?

אורתודונטים מבצעים שלל טיפולים במטופלים, וחלק מהטיפולים נועדו בכדי לשפר נראות חיצונית אצל מטופלים, אך בהחלט לא רק. האורתודונטיה מסייעת בציפוי שיניים שבמהלכו ניתן לכסות שורשים חשופים, גורמת לכך שמטופלים ינשמו טוב יותר (שיניים עקומות עשויות להוביל לקשיים בנשימה גם), וגם מסייעת בהתמודדות עם מחלות חלל הפה השונות, שנוצרות לפעמים כתוצאה משיניים שספוגות חומרים כאלו ואחרים.

במהלך תהליך של הלבנת שיניים, בין היתר, גם מנקים את החומרים שנספגים בשיניים במהלך השנים, ודבר זה עשוי לגרום לכך שמצב בריאות השן והחניכיים ישתפר באופן ניכר. קבעו פגישת ייעוץ עם אורתודונט בתל אביב שנחשב מומלץ או בכל מקום אחר בארץ, והחלו בתהליך אורתודונטי שיחזיר לכם את החיוך במהרה ככל הניתן. אם אתם תרים אחר שירות יישור שיניים בתל אביב והאזור, הצוות הרפואי במרפאה המקומית, תמיד ישמח לעמוד לשירותכם.

בדיקה ראשונה ויעוץ ללא תשלום

מלאו פרטיכם בטופס ואנו ניצור קשר

    מאשר הצטרפות וקבלת מייל פרסומי מעת לעת

    ד"ר סיגל דגן - הלבנת שיניים

    דר' אלון זיידמן

    אני מאמין

    "תחלום בגדול, תחייך חיוך גדול יותר"

    משמעות החיוך: ביטחון עצמי, הצלחה, בריאות ואושר

    ד"ר סיגל דגן - הלבנת שיניים

    [email-subscribers namefield="NO" desc="" group="Public"]
    ×

    שיחת ווטסאפ