יישור שיניים שקוף , גשר שקוף בשיטת אינויזליין - ד"ר אלון זיידמן יישור שיניים שקוף – אינויזליין

עדכוני חדשות

גשר שקוף ליישור שיניים  – אינויזליין

 

אם פעם היינו צריכים "להתהדר" בקוביות מברזל על שינינו בכדי ליהנות מתהליך יישור שיניים, הרי שכיום, כבר אין צורך להסתיר את החיוך בבושה, וניתן להתקין פלטה שקופה ליישור שיניים שלא תהווה עבורכם מכשול בהתנהלות היום יומית השוטפת.

כיום, ההליך של יישור שיניים שקוף אצל המטופל, הוא הליך נפוץ למדיי, ורבים בוחרים באפשרות של גשר שיניים שקוף או גשר שיניים פנימי נסתר בכדי ליישר את שיניהם ולהרחיב את חיוכם. גשר שקוף למטופל, היא למעשה פלטה שקופה שמותקנת על גבי השיניים אך גם ניתנת להסרה עבור מטרות של צחצוח ושימוש בחוט דנטלי, למטרות אכילה ועוד. טרם התחלת תהליך הטיפול בעזרת גשר שיניים שקוף המטופל יוכל לראות הדמיה ויזואלית של התוצאה העתידית הסופית, לאחר אישור הרופא לעמדת השיניים הסופית והמושלמת תמסר למעבדה הוראת ביצוע העבודה אשר תשלח למרפאה לאחר 3-4 שבועות.

במרפאתנו, תוכלו לעבור טיפול ליישור שיניים בטכנולוגיות החדישות והמתקדמות ביותר בעולם. בבואכם למרפאתינו תתרשמו מטכנולוגיה חדישה ביותר שתאפשר לכם ליהנות מהדמיית עמדת השיניים החדשה שלכם המוקרנות על צג המחשב. לאחר פגישת ייעוץ עם ד”ר אלון זיידמן בעל הנסיון הרב ביותר בתחום יישור שיניים בקרב מבוגרים, תוכלו להבין ולצפות בתוצאות העתידיות ובמראה השיניים העתידי שלכם לאחר הטיפול.

 

למי מתאים גשר שקוף?

בציבור נוצר הרושם כאילו גשר שקוף מתאים אך ורק לאנשים מבוגרים. למעשה, יישור שיניים שקוף יכול להתאים לטווח רחב של גילאים. מרגע שניתן לבצע יישור שיניים, אפשר לקבל טיפול בשיטת אינויזליין. טיפול בבני נוער, מבוגרים צעירים, מטופלים מבוגרים. אפשר בשיטה זו לטפל בבעיות במנשך, לסגור רווחים, לרווח שיניים צמודות מדי, לטפל במנשך הפוך ועוד.

בימים בהם מרביתנו התהלכנו עם ברזלים על השיניים, נאלצנו גם לבלות שעות ארוכות בכיסאות האורתודנטים, בכדי לבצע אי-אלו התאמות מסוגים שונים עבור פתרונות של יישור שיניים. כיום, כשמטופלים מבקשים הרכבת פלטה שקופה ליישור שיניים, הם גם נהנים מזמן ישיבה מקוצר בכיסאות האורתודנטים. זאת, מכיוון ופלטות שקופות, בדרך כלל, יצריכו פחות התאמות מאשר התקנות של ברזלים על השיניים.

יחד עם כל היתרונות בטכניקה של יישור שיניים שקוף במטופל, יש לשים לב כי גשר בשיניים שקוף הוא סוג גשר שאינו מתאים לכל אחד ואחת. בכדי לוודא את התאמתכם עבור התקנת פלטה שקופה ליישור שיניים, אתם מוזמנים ליצור קשר ולקבוע פגישת ייעוץ. במקרים מסוימים, יישור שיניים לבוגרים יצריך פתרונות ייעודיים, ואת זאת תוכלו לברר בפגישת הייעוץ במרפאה.

 

יתרונות יישור שיניים שקוף בשיטת Invisalign

לשימוש בקשתיות השקופות, כלומר גשר שקוף, יש יתרונות רבים. למשל:

התאמה אישית – זוהי שיטה ליישור שיניים שבה ניתנת התייחסות לכל שן והתכנון של הגשר מבוסס בינה מלאכותית והדמיה דיגיטלית. אי לכך, התוצאות המושגות הן הטובות ביותר.

קיצור פרק הזמן – בשל התכנון האישי של הקשתיות, פרק הזמן המקובל עד להשגת התוצאה הסופית קצר יותר.

קשתיות נסתרות – מכיוון שמדובר בחומר שקוף וכמעט בלתי נראה, איש כמעט לא יבחין בכך שאתם עוברים יישור שיניים ברגע זה.

אין תקופת הסתגלות – בניגוד לשימוש בגשר מתכת ("קוביות"), התחושה מאוד טבעית ולא נוצרת אי נוחות. אין תקופת הסתגלות ולא נוצרת פציעה של חניכיים או לשון בשל הנוכחות של ברזלים. החומר הפלסטי גמיש וחלק.

שמירה מכסימלית על היגיינת הפה – זוהי השיטה שמאפשרת לנקות את השיניים ללא שום קושי וללא בעיה. ניתן להסיר את הקשתיות בין רגע, לצחצח ולאחר מכן להחזיר אותן למקומן.

אפשר לאכול הכל – אפשר לאכול כל מה שרוצים, לרבות אוכל קשה, ללא חשש. ניתן להסיר את הקשתיות בזמן האוכל ולאחר מכן, להחזירן למקומן.

התאמה לכל גיל – השיטה מתאימה לבני נוער וגם למבוגרים. למעשה זו השיטה הפופולרית ביותר למבוגרים, הרבה מעבר לכל שיטה אחרת.

 

חסרונות יישור שיניים שקוף

קשה להצביע על חסרונות מהותיים של השיטה, למעט שני דברים. גשר שקוף מבוסס על טכנולוגיה גבוהה וייצור קשתיות בהתאמה אישית. לכן, העלויות נכון להיום גבוהות יותר ביחס לחלופות. כמו כן צריך לזכור ולהקפיד על שימוש בקשתיות יום ולילה.

 

יישור שיניים שקוף בשיטת אינויזליין – לפני ואחרי

אינויזליין לפני ואחרי יישור שיניים שקוף לפני ואחרי

 

יישור שיניים למבוגרים – אף פעם לא מאוחר להרחיב חיוך

אמנם הסיבות האסתטיות הן סיבות שתופסות חשיבות עליונה אצל אנשים רבים, ובצדק, אך מעבר לסיבות האסתטיות בעבורן אנשים מיישרים שיניים, נמצאות גם הסיבות הבריאותיות השונות. שיניים אשר צפופות מאוד או בעלות רווחים ושיניים עקומות, הן מקור פוטנציאלי לבעיות בריאותיות הקשורות בנשימת האדם, במחלות חניכיים שונות ועוד.

בשל זאת, תהליך של יישור שיניים לבוגרים חשוב ביותר. מבין האפשרויות לבצע יישור שיניים אצל בוגרים, אפשר למשל למצוא את טכניקת הגשר הפנימי שמותקן בצידן הלשוני של פני השן, טכניקה  אינויזליין או איירוק- שיטות במתבססת על קשתיות שקופות , יישור שיניים לינגואלי, יישור שיניים בטכניקת דמון. השיטות השונות והטכניקות, מאופיינות הן בהליכים רפואיים שונים והן בעלויות שונות, פגישת הייעוץ עם אורתודנט היא אלמנטרית לשם הבנת התמונה המלאה והאופציות העומדות בפניכם.

 

למה חשוב לבצע יישור שיניים?

ישנה אימרה שאומרת כי "כרטיס הביקור של האדם הינו החיוך שלו" מעבר לנושא של נראותו החיצונית של האדם, יש גם אלמנט בריאותי בכל מה שקשור ליישור שיניים. במידה ואתם זקוקים לטיפול מסוג כזה או אחר של יישור שיניים למבוגרים, כדאי לזכור כי שיניים עקומות או צפופות מדי, עשויות להוביל גם למחלות חניכיים ועד אובדן שיניים.

במקרים מסוימים, אנשים עם שיניים עקומות עשויים גם לסבול מקשיים בנשימה, בהליטוזיס (ריח רע מהפה) בחלוף השנים, כשמתבגרים והשיניים כבר לא "מה שהם היו פעם", ניתן להבחין בהצטופפות שיניים מאוחרת בעיקר בחלק הקדמי התחתון יש כאלה המאשימים את שינה הבינה איך הדבר אינו נכון. בבאכם לבדיקה במרפאתינו נשמח לשמוע ממכם על חלומכם רצונכם כדי שנתאים עבורכם את השיטה המתאימה ביותר לטיפול הנסתר.

 

שיטה נוספת ליישור שיניים נסתר

בעוד שהשיטה הקלאסית ליישור שיניים, במהלכה מתקינים ברזלים, הופכת לפחות נפוצה, בשנים האחרונות פותחו שיטות חדשות יותר ואסתטיות יותר ליישור שיניים פנימי בגילאים שונים. אנשים מבוגרים מיישרים שיניים בכדי להימנע ממחלות שיניים שונות, אך גם בכדי לחייך ללא מבוכה הקשורה בשיניים עקומות, צפופות או שיניים "עולות" האחת על השנייה.

באמצעות קשתיות שקופות מסוג איירוק (IROK) או אינויזליין (INVISALIGN), ניתן ליישר שיניים בזמן זריז יותר מאשר באמצעות ברזלים. הקשתיות השקופות בדרך כלל יהיו עשויות פולימר פלסטי, חומר גלם מאוד קל ולא מורגש בחלל הפה. קשתיות שקופות הינם בלתי נראות מה שגורם למטופלים מבוגרים להעדיף אתה טיפול איתן.

 

כיצד מתכננים גשר שקוף לשיניים?

יישור שיניים שקוף מצריך תכנון ממוחשב, מה שמאפשר לאורתודונט לתכנן את הלחצים השונים על כל שן ושן. במילים אחרות, אם ישנן שיניים אשר יש להזיזן כלפי חוץ או לסובבן נייצר עבורן קשתית שקופה שתפעיל את הלחץ בצורה מדוייקת באיזורים אלה. כל החלפת קשתית שתעשה לאחר 10 ימים תגדיל את הלחץ ובכך תפעיל על השן כח לתזוזה המבוקשת.

משך זמן טיפול יישור שיניים, משתנה בין מטופל למטופל בין אם באמצעות גשר פנימי נסתר או גשר בלתי נראה, בדרך כלל הוא אורך בין מספר חודשים עד כשנתיים, בממוצע. אמנם התהליך אינו תמיד קצר, אך בסיומו של תהליך המטופלים הינם שבעי רצון.

 

האם גשר שקוף מלווה בתחושה לא נוחה בחלל הפה?

בעבר, אנשים אשר להם הותקנו על השיניים ברזלים ליישור שיניים, היו זקוקים להסתגל לגשר במשך תקופה לא מבוטלת. בין התחושות הלא נעימות שמטופלים סבלו מהן, אפשר לציין את תחושת החיכוך של סמכי הברזל בשפתיים ובלחיים.

כיום ניתן לבחור בסוג טיפול של פלטה שקופה או טיפול בגשר פנימי נסתר מלי לחשוש לחייך או לשנות הרגלים בחיי היום יום.

 

מהו טווח המחירים?

על מנת לקבל הצעת מחיר עבור יישור שיניים שקוף, חשוב לפנות לרופא שיניים מומחה בתחום זה. המחיר נגזר מאופי השיטה – תכנון של גשר שקוף, התאמה אישית של קשתיות למטופל, ייצור סט קשתיות לכל שלבי הטיפול. המחיר נגזר מצורת המנשך, מטרת הטיפול שיכולה להיות לא רק יישור אלא גם סגירת רווחים, טיפול במבנה לסת לא תקין, ריווח השיניים ועוד. כמובן, גם למומחיות של הרופא המטפל יש נגיעה לעניין המחיר. טווח המחירים המקובל כיום מתחיל עם כ-20,000 ₪ ומגיע לכ-35,000 ₪.

 

תוך כמה זמן רואים תוצאות?

התהליך עד לסיומו של יישור שיניים שקוף נחשב לקצר יותר מכל שיטה אחרת. האורתודנט לאחר בדיקה וסריקה ממוחשבת תלת ממדית יוכל להעריך את פרק הזמן. לרוב, בתוך שנה עד שנה וחצי הטיפול מסתיים בצורה טובה ביותר.

 

יישור שיניים שקוף – היתרונות חדים וברורים

ברור כי האופציות המועדפות על אנשים, הן האפשרויות שמספקות יישור שיניים בלתי נראה או יישור שיניים שקשה להבחין בו. פלטה שקופה היא אופציה נפלאה שגם ניתנת להסרה, וניתן ליצור גשר שיניים שקוף משלל חומרי גלם איכותיים ביותר, כאלו שכמעט ולא תרגישו אותם בחלל הפה שלכם ותוכלו להתנהל כרגיל לגמרי.

חשוב לציין כי בעת תחילת התהליך של התקנת גשר בשיניים שקוף (או: פלטה שקופה), אתם תוכלו לברר לגבי האפשרות של צפייה בהדמיה וויזואלית – שתציג בפניכם את התוצאות העתידות והשינויים העתידיים בעמדת השיניים. כלומר, אין צורך לחכות חודשים ארוכים בכדי להבין איך תיראה התמונה הסופית.

נדגיש ונוסיף כי ההדמיות הן כשמן – הדמיות, כך שיש לקחת בחשבון כי מדובר בהערכה על ידי מחשב, ולא משהו שמשקף את המציאות העתידית של יישור השיניים במאת האחוזים.

צרו איתנו קשר עוד היום וקבעו פגישת ייעוץ עבור יישור שיניים שקוף שאף אחד לא רואה.

בדיקה ראשונה ויעוץ ללא תשלום

מלאו פרטיכם בטופס ואנו ניצור קשר

    מאשר הצטרפות וקבלת מייל פרסומי מעת לעת

    ד"ר סיגל דגן - הלבנת שיניים

    דר' אלון זיידמן

    אני מאמין

    "תחלום בגדול, תחייך חיוך גדול יותר"

    משמעות החיוך: ביטחון עצמי, הצלחה, בריאות ואושר

    ד"ר סיגל דגן - הלבנת שיניים

    [email-subscribers namefield="NO" desc="" group="Public"]
    ×

    שיחת ווטסאפ