אודות ד"ר אלון זיידמן - המרפאה הראשונה בישראל ליישור שיניים בקרב מבוגרים אודות

אודות

אני, ד"ר אלון זיידמן דוקטור ברפואת שיניים D.M.D משנת 1993.

נושא תחום בריאות השיניים, אסתטיקת השיניים והחיוך המושלם עוררו בי תמיד עניין רב טרם החלטתי לפנות ללימודי רפואת שיניים.

 

עוד בתחילת לימודי רפואת השיניים התעניינתי מאוד בתחום יישור השיניים,אורתודנטיה. תחום מאתגר כשלעצמו כאשר בסיומו של כל תהליך,מאפשר לעובר אותו לחזור ולחייך בבטחון רב. אך לא די בזאת מעבר לשיפור המראה האסתטי של עמדת השיניים  ויצירת חיוך מושלם, ישנם גם יתרונות בריאותיים משמעותיים והארכת חיי השיניים בפי המטופל.

בשנת 1996 – 1998 השתלמתי בלימודי יישור השיניים בבית הספר ליישור שיניים בארה״ב U.S.A POS.

בסיום הלימודים שימשתי כרופא אורתודנט במרפאות קופ"ח מאוחדת ומכבי. 

לאחר מספר שנים בהן עסקתי בתחום רפואת השיניים במרפאות הציבוריות ובמרפאות הפרטיות שאותן ניהלתי  –הגעתי למסקנה כי תחום יישור השיניים למבוגרים הוא תחום שלא קיים בו מענה טיפולי הולם. לאור הצורך וביקוש לטיפולים מסוג יישור שיניים נסתר פנימי גם בקרב מבוגרים המעוניינים לשפר את מראה החיוך שלהם החלטתי להתמקד בטיפול באוכלוסיה זאת.

 

בשנת 2009 סיימתי את לימודי ההכשרה לטיפול במבוגרים באמצעות ״גשר נסתר" מסוג LINGUAL של חברת INCOGNITO, אחת החברות הראשונות שעסקו בתחום יישור השיניים הנסתר.
לאחר מספר שנים הוסמכתי גם בתואר מסטר MSc ליישור שיניים פנימי באיטליה באוניברסיטה היוקרתית פדריקו השני.

 

בתחום היישור השיניים הנסתר של חברת INCONGNITO הוסמכתי בתואר הגבוה ביותר הקיים בחברה לדרגת EXPERT״, זאת לאחר שהשלמתי כ- 500 מקרים טיפולי יישור שונים, ברמות מורכבות שונות בקרב מטופליי.

החל מ-2018, אני מציע במרפאתי יישור שיניים נסתר גם באמצעות חברת WIN GERMANY ליישור שיניים פנימי נסתר. חברת WIN מציעה חידושים רבים וטכנולוגיה מתקדמת, המאפשרת להגיע לתוצאות מושלמות ומדויקות תוך מתן מענה הן למקרים מורכבים והן למקרים פשוטים. 

 

כמו כן, אני מציע במרפאתי טיפול ליישור שיניים באמצעות קשתיות שקופות מסוג אינוויזליין, Irok טיפול שלא מצריך התקנת גשר מתכת.

לכל מטופל מוצעת שיטת הטיפול בהתאם למקרה, תוך הבנת צרכיו ולאחר אבחון מקצועי ראשוני.

מרפאתי בת"א  פועלת החל משנת 2010, ומאז ועד היום מעניקה טיפולי יישור שיניים למבוגרים בלבד (החל מגיל 17) נחשבת לראשונה והיחידה בתחומה בישראל. המרפאה מעניקה טיפולי יישור שיניים אורתודנטים נסתרים וטיפולים נוספים משלימים(ציפוי שיניים,הלבנת שיניים) ליצירת חיוך מושלם.

מרפאתי היא המרפאה הראשונה והיחידה בישראל המותאמת ומתמחה רק בקהל המבוגרים שאופן הטיפול בהם מחייב התמקצעות ספציפית ומתן מענה טיפולי להבדל הקיים בטיפול בקהל זה לעומת קהל הילדים.

צפו בחוות דעתם של מטופלים אודות הטיפול >>

אני זמין עבורכם בכל שלב ולאורך כל התהליך מתחילתו ועד סופו.

 

רוצים לדעת עוד? צפו בוידאו המצורף.

 


ד"ר ליאת אברמוביץ

 

השלימה התמחות ומאסטר (תואר M.SC) באורתודונטיה באוניברסיטת תל אביב.

סיימה את לימודי רפואת השיניים (תואר DMD) בהצטיינות בפקולטה לרפואת שיניים של האוניברסיטה העברית והדסה בירושלים.

בעלת ניסיון באורתודונטיה אסתטית חדשנית, סמכים רגילים, סמכים שקופים, INVISALIGN , תיקון מנשך מהיר באמצעות Carriere Motion II/III.

במסגרת עבודתה ביישור שיניים, טיפלה ועודנה מטפלת במאות ילדים ומבוגרים במספר מרפאות שונות בארץ תוך דגש על הענקת טיפול מקצועי, חדשני ואישי.
מקפידה להתעדכן בשיטות טיפול חדשניות בין היתר ע"י השתתפות תדירה בכנסים מקצועיים וקורסים בארץ ובעולם.

 

 

[email-subscribers namefield="NO" desc="" group="Public"]
×

שיחת ווטסאפ