הלבנת שיניים לפני אירוע חשוב - ד"ר סיגל דגן הלבנת שיניים לפני אירוע

עדכוני חדשות

הלבנת שיניים לפני אירוע

לפני אירוע חשוב כולנו רוצים להיות יפהפיים ולא פחות מכך. הלבנת שיניים מתבצעת גם אצל רופא מומלץ, אך יש באפשרותכם אפילו לבצע הלבנת שיניים בביתכם. את החומר עבור ההלבנה והאביזרים, תקבלו מהרופא שיתאים לכם בדיוק את מה שאתם זקוקים לו. רובנו היינו מעדיפים חיוך לבן וצחור, אפשר בהחלט לגרום לזה לקרות.

בשנים האחרונות, כולנו הרבה יותר מודעים לעצמנו, לנראות החיצונית שלנו, מעלים תמונות וסרטונים לרשתות החברתיות ומשתפים כמעט בכל דבר שניתן להעלות על הדעת. הלבנת שיניים מהירה היא כל כך פופולרית, כנראה גם בעקבות העובדה שאנחנו חיים בעידן של שיתוף מוגבר. לאנשים מאוד חשוב להיראות באופן מסוים. לכולנו חשוב להיתפס בעיני האחר באופן מוצלח, כך שחשוב תמיד לחייך לאנשים. חיוך עשוי לפתוח דלתות רבות בחיים האלו. בשביל חיוך מדהים, כדאי לדאוג לעבור תהליך של הלבנת שיניים וציפוי שיניים  אצל רופא/ה ייעודית לפחות פעם בשנה. במקרים מסוימים, אנשים בוחרים גם לעבור תהליך הלבנת שיניים בבית, אך זכרו כי מדובר בתהליך שלרוב ייקח עד כ-6 ימים. כשאתם מבקרים אצל רופא מומלץ ואיכותי, אתם זוכים לתהליך הלבנת שיניים מהיר תוך 60 דקות בממוצע. לפני אירוע, אין ספק שכדאי לבקר אצל רופא המומלץ שאיתרתם ולעבור תהליך הלבנה מהיר ומוצלח.

 

הלבנת שיניים במרפאה – גם עבור שיניים בריאות

ניתן ומומלץ לעבור הלבנת שיניים במרפאה אצל אורתודנט או רופא שיניים כללי, גם במקרים בהם לא נראה כי השיניים צבועות בכתמים שונים. לא פעם, אנשים מופתעים מהשינוי הניכר לאחר טיפול הלבנה מוצלח, גם אם הם היו בטוחים כי צבע שיניהם בסדר גמור. אנחנו לא תמיד נהיה מסוגלים להבדיל בין צבע שיניים תקין ואסתטי, לבין שיניים המצריכות הלבנה. רק לאחר טיפול הלבנה, ניתן להבחין כי השינוי אכן ניכר.

שיניים עשויות להיצבע בצבעים שונים, וזה קורה בדרך כלל בעקבות שתייה מרובה של קפה ועישון סיגריות, אכילת מזונות מסוימים הצובעים את השיניים (למשל צבעי מאכל) ועוד רבות. זכרו כי הכתמים הללו אינם משקפים את הצבע האמיתי של השן שלכם, וניתן לבצע תהליך הלבנת שיניים שישנה את צבען באופן ניכר. הכתמים הללו נמצאים על החלק החיצוני של השן (חלק האמייל), והם אינם משקפים את הנראות האמיתית של השיניים שלכם, ומומלץ תמיד לעבור תהליך של ניקוי שיניים (למשל אצל שיננית) לפני שאתם עוברים תהליך של הלבנה.

 

הלבנת שיניים בבית או הלבנת שיניים אצל אורתודונט?

ראשית, בכל מקרה, תמיד מומלץ לעבור תהליכים מהסוג הזה במרפאות המתאימות. באופן זה, תזכו לתהליך מהיר יותר וכמובן מקצועי. יחד עם זאת ולא מנגד, ניתן לעבור גם את התהליך בביתכם, ומומלץ לזכור כי התהליך בדרך כלל ייקח עד כשישה ימים.

הלבנת שיניים במרפאה מומלצת ביותר, ותוכלו לאתר רופאים מומלצים להלבנת שיניים מבירה לפני האירוע החשוב. לא פעם, אנשים נזכרים ב"שנייה האחרונה" שהם צריכים שירות של הלבנת שיניים מהירה ומקצועית. אין ספק, כולנו מעוניינים לקבל מחמאות ולהיות מסוגלים לחייך מאוזן לאוזן. מומלץ מאוד לאתר אורתודונט הלבנת שיניים שיהיה מסוגל לספק לכם את השירות הטוב ביותר בזמן המהיר ביותר.

הלבנת שיניים במרפאה מתבצעת באמצעות שיטות שונות, וכיום ניתן להלבין שיניים גם באמצעות פסי הדבקה, לייזר, מכחול להלבנת שיניים ועוד. לא פעם, אנשים מעדיפים אפילו להימנע מטיפול רפואי בעקבות חשש לנראות החיצונית ולאסתטיקה. תהליך הלבנת שיניים יבטיח חזרה מהירה לשגרה, שאינה מלווה במבוכה כזאת או אחרת וחשוב לזכור, כי לא מדובר בתהליך רפואי כואב.

בדיקה ראשונה ויעוץ ללא תשלום

מלאו פרטיכם בטופס ואנו ניצור קשר

    מאשר הצטרפות וקבלת מייל פרסומי מעת לעת

    ד"ר סיגל דגן - הלבנת שיניים

    דר' אלון זיידמן

    אני מאמין

    "תחלום בגדול, תחייך חיוך גדול יותר"

    משמעות החיוך: ביטחון עצמי, הצלחה, בריאות ואושר

    ד"ר סיגל דגן - הלבנת שיניים

    [email-subscribers namefield="NO" desc="" group="Public"]
    ×

    שיחת ווטסאפ