מומחה ליישור שיניים למבוגרים | ד"ר אלון זיידמן מומחה ליישור שיניים למבוגרים

עדכוני חדשות

מומחה ליישור שיניים למבוגרים

אם אתם מחפשים מומחה ליישור שיניים למבוגרים ולא מוכנים להתפשר על חיוך מנצח, אתם צרכים לדעת כי ישנן כיום שיטות ליישור שיניים שכמעט ולא ניתן להבחין בהן. אנו מזמינים אתכם לתאם פגישת ייעוץ עם ד"ר אלון זיידמן לצורך ביצוע יישור שיניים פנימי. במהלך הפגישה תוכלו להציג את חלומכם, תערך לכם בדיקת שיניים וסגר מקיפה בסיום תותאם עבורכם השיטה הטובה ביותר ליישור השיניים כמו כן יוסבר לכם כל המידע הדרוש לצורך התחלת תהליך הטיפול.

בעזרת טיפול בהתאמה אישית למטופל, האורתודונט יהיה מסוגל להתאים עבורכם את שיטת יישור השיניים המוצלחת ביותר. בין אם אתם מעוניינים להתקין גשר בלתי נראה, גשר שקוף פלטה שקופה, קשתיות שקופות או כל שיטה אחרת ליישור שיניים. חשוב להדגיש, הכרחי לאתר את איש המקצוע הנכון בעל הידע הנסיון וכמובן בעל ההכשרה המתאימה לטיפול בגשר נסתר. יש כאלו שיגידו כי אורתודונטים מומחים הם אומנים לחלל הפה, אורתודונט ליישור שיניים הינו רופא בעל מיומנות רבה המסוגל להתאים עבורכם טיפול בהתאמה אישית וזאת תוך תכנון קפדני של הלחצים השונים על השיניים.

 

ד”ר אלון זיידמן מומחה ביישור שיניים בקרב מבוגרים

מומחה ליישור שיניים ייצור הדמיה ממוחשבת, בכדי שתוכלו לראות את התוצאות העתידיות. יש לציין כי התוצאות המוקרנות על צגי המחשב הינן תוצאות משוערות, אך ברוב המקרים, ההדמיות הללו ייצרו שיקוף די מדויק של עתיד חלל הפה שלכם.

טיפול אורתודנטי – יישור שיניים פנימי, מותאם למבוגרים או בוגרים המחפשים לבצע כהגדרתם "יישור שיניים ללא גשר" כזה שמאוד קשה להבחין בו. גשרים אלו מותקנים בצידן הפנימי של השיניים ומשארים את חזית השיניים בצורתם הטבעית ולכן הם היחידים בעולם הנקראים 100% נסתרים. רק אורתודונט מומלץ ליישור שיניים שעבר הכשרה יעודית לנושא יוכל להעניק טיפול שכזה לנסיון הרופא ישנה חשיבות מכרעת.

 

התאמה אישית של פלטות שקופות לשיניים

פלטה פנימית או פלטה שקופה הם כינויים למעשה למכשיר ליישור שיניים שקשה מאוד להבחין בו מבחוץ, גם אם ממש משתדלים. סמכי הגשר מותקנים בחלקו הפנימי של חלל הפה, היישור נקרא יישור שיניים שקוף (או יישור שיניים בלתי נראה). הבחירה באורתודונט מומחה ומנוסה בתחום היא חשובה, היות ואתם למעשה מניחים את בריאות חלל הפה שלכם בידי איש המקצוע שבחרתם.

יש לציין כי שיניים עקומות ושיניים מאוד צפופות, הם מצבים אשר עלולים להוביל למחלות שיניים וחניכיים שונות. במידה ואתם סובלים מאי-אלו מחלות חניכיים ושיניכם עקומות או צפופות, ייתכן כי ניתן ליישר את שיניכם באמצעות פלטה שקופה.

 

התאמת טיפול אישי אצל אורתודונט מומחה

בעוד שהפלטה השקופה עשויה להתאים למטופלים רבים ובגילאים שונים, לפעמים יש צורך להתאים שיטת טיפול אחרת עבור מבקשי היישור. ניתן גם להשתמש בפלטה עשויה טבעות פנימיות, כאלו שכמעט ולא מרגישים אותם בחלל הפה.

בעבר, אנשים היו זקוקים לתקופת הסתגלות לא קצרה, וזאת לאחר התקנה של גשר שיניים-ברזלים. כולנו זוכרים את התמונה של גשרי השיניים המסורבלים, עד כמה הייתה לא אסתטית. בשנים האחרונות, גשר ברזלים הולך ונעשה פחות נפוץ. אמנם עדיין גשר ברזלים מוגדר כשיטת יישור מאוד יעילה, אך יש לקחת בחשבון כי ישנן שיטות הרבה יותר אסתטיות, ידידותיות בניגוד לגשר הברזלים הישן שיטת הגשר הפנימי אינה גורמת להכתמת שיניים או צביעתן.

לצורך הבנת יעילות הגשר הפנימי אסביר את התהליך. ראשית השיניים יעברו סריקת מחשב ומראה הפה יהפוך לקובץ דיגיטאלי שיעובר למעבדה בגרמניה,שם בשת"פ מלא בינם לבין הרופא יבנה דגם של השיניים בעמדתן החדשה והמושלמת  ולפי דגם זה ייוצרו הטבעות לשיניים,התהליך נמשך כ 6-5 שבעות עד לסיומו ושליחת המכשיר חזרה ליישראל.

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות עם ד"ר אלון זיידמן בעל תואר מאסטר ביישור שיניים פנימי ונסתר.

 

בדיקה ראשונה ויעוץ ללא תשלום

מלאו פרטיכם בטופס ואנו ניצור קשר

    מאשר הצטרפות וקבלת מייל פרסומי מעת לעת

    ד"ר סיגל דגן - הלבנת שיניים

    דר' אלון זיידמן

    אני מאמין

    "תחלום בגדול, תחייך חיוך גדול יותר"

    משמעות החיוך: ביטחון עצמי, הצלחה, בריאות ואושר

    ד"ר סיגל דגן - הלבנת שיניים

    [email-subscribers namefield="NO" desc="" group="Public"]
    ×

    שיחת ווטסאפ