יישור שיניים פנימי, גשר שקוף לשיניים , גשר שקוף - ד"ר אלון זיידמן יישור שיניים פנימי

גשר פנימי

יישור שיניים פנימי ונסתר בשיטות WIN / INCOGNITO

אנו מזמינים אתכם להתרשם מהשיטות המתקדמות בעולם עבור יישור שיניים פנימי.

שיטות אלה, הנקראת שיטת אינקוגניטו ו- WIN ליישור שיניים, מיועדות למבקשים לבצע טיפול ליישור שיניים (טיפול אורתודנטי 100% נסתר) ללא קשתיות או אט'צמנטים (מחברים). ללא צורך בשיתוף פעולה בהכנסה ובהוצאת המכשיר בכל ארוחה.

הגשר הפנימי הינו המדויק, המהיר והנסתר ביותר שקיים בעולם הטיפול האורתודנטי.

באמצעות שיטה זו תוכלו להנות מאמצעי יישור שיניים שאינם נראים כלפי חוץ, ואינם מצריכים את מבוכתכם בציבור – כיאה לשיטות הישנות יותר. שיטת WIN ליישור שיניים (גשר פנימי, גשר לינגואלי) היא טכניקת יישור שיניים אשר מחוללת נפלאות אצל אנשים הסובלים מליקויי סגר.

 

כיצד מתבצע גשר פנימי?

לאחר ביצוע סריקת השיניים בסורק דיגיטלי מתקבלת תמונה תלת מימדית של עמדת השיניים הלקוייה, קובץ זה מועבר למעבדה הנמצאת בגרמניה תוך כדי הנחיית ד"ר אלון זיידמן להעמדת השיניים במקומן החדש,הנכון והמושלם. כמובן שעמדה זאת מבוססת ע"פ הבחנת הרופא והשיחה שנעשתה עם המטופל/ת, שיחה המשקפת את ציפיותיו בטרם תחילת הטיפול. לאחר גמר התכנון נשלחים הסמכים הפנימיים במיקומם המדוייק החזוי על פני השן מוכנים להדבקה.

באם יעשה הטיפול בצורה הנכונה ביותר וכאן חשוב לציין כי נסיונו של הרופא הוא הכרחי, נקבל את התכנון הממוחשב בפה המטופל/ת. כאמור, יישור שיניים נסתר אצל המטופל, הוא תהליך בו מותקן המכשיר ליישור השיניים בחלקו הפנימי של חלל הפה.
שיטת WIN ביחד עם שיטת אינקוגניטו מוגדרות היום כשיטות המתקדמות ביותר בעולם בטיפול יישור שיניים נסתר או יישור שיניים ללא גשר כפי שהוא מכונה בפי האנשים במהלך הבדיקה הראשונית, אתם תעברו אבחון על ידי ד"ר אלון זיידמן בעל הכשרת מאסטר MSC מתאימה לשיטה זאת.

 

 

 

יישור שיניים נסתר ללא הפרעה בשגרת יומכם

מרפאתנו מאפשרת לכם לעבור טיפול של יישור שיניים פנימי מבלי הצורך לחשוש מהמשך פעילויות שגרתיות היום יומית שלכם. במרפאתינו תוכלו לקבל מידע וטיפול בכל השיטות הנסתרות המקובלות היום בנוסף לטיפול לינגואלי פנימי נסתר תוכל להינות ממתן שירותים: יישור שיניים שקוף, יישור שיניים נסתר, יישור שיניים פנימי, יישור שיניים למבוגרים ועוד.

ההחלטה על השיטה היעילה והטובה ביותר תקבע לאחר בדיקה מקיפה שנבצע במרפאתינו ובהתאמה לציפיותכם מתוצאות הטיפול שכן כל שיטה מכילה יתרונות וחסרונות אותם יציג לפניכם ד"ר אלון זיידמן.
ניתן ליצור קשר עם מרפאתנו בכדי לקבוע פגישת ייעוץ, בה תוכלו לקבל את המידע המדויק והמתאים ביותר עבורכם.

 

תהליך יישור שיניים פנימי

אנו משתמשים בציוד חדיש ומשוכלל ביותר ומקפידים על שירות אדיב ויחס חם, כל זאת ועוד, בכדי שתוכלו לעבור אצלנו חווית יישור שיניים מוצלחת.
חשוב לציין כי תהליך יישור שיניים עלול להיות כרוך בתחושות לא נוחות בתחילת הטיפול מרפאתינו עושה הכל כדי להקל על תחושות אלו ומלווה אתכם לאורך כל הדרך. בשל העבודה שהטיפולים במרפאתינו נסתרים רק אתם והאורתודונט תדעו אודות התהליך, גשר פנימי לא נראה כלפי חוץ, וגם לא מהווה שום קושי בהמשך התנהלות רגילה ויום-יומית. אנו נשמח לקיים עבורכם פגישת ייעוץ, צרו קשר עם נציגי המרפאה, וקבעו עוד היום פגישה בה כל המידע יועבר אליכם באופן מקצועי ואדיב.

שימו לב, שיטות WIN ו- אינקוגניטו ליישור שיניים נועדה בדר"כ למטופלים בוגרים אולם לאחרונה, בעקבות דרישות רבות התחלנו בשילוב צעירים בטיפולים נסתרים אחד התובנות ממחקר ארוך שינים קובע כי ביישור שיניים פנימי נסתר אין הכתמת שיניים, תופעה הנגרמת מצחצוח לקוי אצל צעירים. כך שאם אתם מתחת לגיל 18, קיימים עבורכם סוגי טיפולים שונים עבור יישור שיניים.

האמצעים בהם משתמשים עבור יישור שיניים בשיטת אינקוגניטו ו- WIN, הם אמצעים נסתרים ודקים למדיי, כך שבכל הקשור לפעילות הלשון ולנוחות שבחלל הפה – סביר להניח שלא תרגישו בהבדל משמעותי,תוכלו לאכול כרגיל ולהתנהל כשם שהתנהלתם עד לתחילת התהליך של יישור שיניים נסתר בשיטת WIN.

לקוחות מרפאתנו מדווחים על שיפור ניכר בביטחונם ובתחושתם והחיוכים שלהם אומרים הכול.
לפעמים, תמונה אחת אכן שווה אלף מילים, אנו ממליצים לכם להיכנס לגלריית התמונות שבאתר המרפאה בכדי להתרשם מעבודות יישור שיניים שונות אשר בוצעו על ידי ד"ר אלון זיידמן מסטר ביישור שיניים פנימי ובעל ניסיון למעלה מ-20 שנה.

 

מחיר גשר פנימי

יישור שיניים באמצעות גשר פנימי נעשה בצורה נסתרת ותוך התאמה אישית מלאה למבנה השיניים המדויק של המטופל או המטופל.
בשל השוני בטיפול, מחיר גשר פנימי גבוה יותר משל גשר רגיל. יחד עם זאת, התהליך נחשב ליעיל, נוח ומתאים יותר לשמירה על היגיינת הפה. טווח המחירים המקובל נע בין 12,000 ש"ח ל- 20,000 ש"ח לכל לסת. מחיר גשר פנימי משתנה בהתאם לחומרת הטיפול, צרכים, דרישות המטופל ואורך הטיפול.

 

תיקון קיבוע לאחר טיפול אורתודנטי

הקיבוע לאחר טיפול אורתודנטי של גשר פנימי נועד לשמור על השיניים במצבם היישר לפעמים קיבוע זה נשבר ויש לתקנו ללא דיחוי. מרפאתנו מעניקה שירות מהיר לתיקון קיבועים גם שלא נעשה במרפאתנו ונעשה ע"י רופא אחר. חשוב לציין כי נדרשת מיומנות רבה בתיקון קיבוע שבור לאחר יישור שיניים.

אנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ ראשונית חינם – צרו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לרשותכם!

 

בדיקה ראשונה ויעוץ ללא תשלום

מלאו פרטיכם בטופס ואנו ניצור קשר

    מאשר הצטרפות וקבלת מייל פרסומי מעת לעת

    ד"ר סיגל דגן - הלבנת שיניים

    דר' אלון זיידמן

    אני מאמין

    "תחלום בגדול, תחייך חיוך גדול יותר"

    משמעות החיוך: ביטחון עצמי, הצלחה, בריאות ואושר

    ד"ר סיגל דגן - הלבנת שיניים

    [email-subscribers namefield="NO" desc="" group="Public"]
    ×

    שיחת ווטסאפ